۱۳۸۶ دی ۳۰, یکشنبه

باز هم در باره "حق پاسخ دادن"، نامه به اکثریت


مسئولین محترم سازمان اکثریت و نشریه کار
با سلام، آ

ایمیل مورخ 13 ژانویه من بدون پاسخ ماند. من به پیوست متن آن ایمیل را به شکل تایپ شده و به فارسی و با اندک تغییراتی، برایتان ارسال میکنم. امیدوارم که فرصت داشته باشید که به آن پاسخ بدهید.آ

آ1- ایمیل قبلی من تنها به دو موضوع زیر مربوط بود:
الف) شما (سازمان اکثریت و نشریه کار) تحت قوانین چه کشوری فعالیت میکنید؟آ
ب) آیا "حق پاسخ دادن" را به رسمیت میشناسید؟آ
متاسفانه به سئوالات بالا پاسخی نداده اید.آ

من بر اساس قوانین اروپا و جمهوری اسلامی (هر کدام که شما ترجیح میدهید) مجددا درخواست میکنم که جوابیه من به پاسخ دبیرخانه سازمان اکثریت بلافاصله در کار منتشر شود.آ

باید اضافه کنم که عدم پاسخ دادن به این سئوال مهم که:آ
کار و سازمان اکثریت تحت قوانین چه کشوری فعالیت میکنند؟ آ
به معنی محروم کردن من از توسل به این قوانین است. آ
عدم پاسخ دادن به این سئوال همچنین میتواند به این معنی باشد که شما خود را تابع هیچ قانونی نمیدانید؟ آ

آ2- نوشته اید که "توجه دارید که عرف و ضوابط هیچ نشریه ای، از جمله کار آن لاین، این نیست که خود را موظف به درج مطالبی کند که پیشتر در جائی دیگری درج شده" (نقل از ایمیل کار به من در تاریخ 13 ژانویه 2008). ممکن است به اطلاع من و خوانندگانتان برسانید که از چه زمانی این ضابطه در کار برقرار شده است؟ چون تا امروز بسیاری از مطالب منتشر شده در کار مطالب قبلا منتشر شده در سایتهای دیگر هستند.آ

من به دلیل پرهیز از همین مسئله و برای پایبندی و احترام به همین اصل که "کار از انتشار مطالبی که قبلا در نشریات دیگر منتشر شده است معذور است" هیچ کدام از مطالبی را که برای انتشار به کار و سازمان اکثریت ارسال کرده ام را در هیچ وبسایت دیگری منتشر نکرده ام. جهت اطلاع شما:آ
الف) مقاله و طرح پیشنهادی به کنگره را یازده ماه منتشر نکردم (از 7 ژانویه 2007 تا دسامبر 2007) و تنها اخیرا آنرا در وبلاگ خودم منتشر کرده ام।آ
ب) شکایت از مسئولین اکثریت در هیچ سایت جز کار منتشر نشده است.آ
ج) جوابیه من به پاسخ دبیرخانه اکثریت در هیچ سایت و نشریه دیگری ، از جمله وبلاگ خودم، منتشر نشده است.آ

عدم انتشار در نشریات دیگر 2 دلیل مهم داشته است:آ
الف) من قصد افشاگری نداشته و ندارم و تلاش کرده ام که بحثی سازنده با شما داشته باشم و به همین دلیل تمایل دارم که این مطالب در کار و یا وبلاگ شخصی ام منتشر شود.آ
ب) احترام به همین ضابطه که ذکر کردید و من آنرا به عنوان یک راهنمای عمل برای بسیاری از نشریات مناسب میدانم.آ

آ3- ممنون که آدرس ایمیل ارگانهای سازمان اکثریت را برایم نوشتید. اما تعجب آن است که چرا ارگانهای سازمان اکثریت (از جمله ایمیل اصلی سازمان اکثریت) به ایمیلهای من پاسخی نمیدهند. ممکن است از مسئولین این ارگانها دلیل بی پاسخ ماندن ایملیهای منرا جویا شوید؟آ



با تشکر،آجعفر بهکیش (20 ژانویه 2008) آ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر