۱۳۸۶ بهمن ۱, دوشنبه

پاسخ به ایمیل اکثریت،


مسئولین محترم سازمان اکثریت و نشریه کار
با سلام،آ

از اینکه لغزشی در پاسخ من به ایمیل مورخ 13 ژانویه شما پیش امده است عذر میخواهم. منظور من این بود که به محتویات ایمیل مورخ 13 ژانویه من پاسخ داده نشده است. ایمیل 13 ژانویه و 20 ژانویه من حاوی دو پرسش مهم بودند:آ

الف) سازمان اکثریت و نشریه کار تحت قوانین چه کشوری فعالیت میکنند؟آ
ب) آیا کار آنلاین "حق پاسخ دادن" را به رسمیت میشناسد؟آ
متاسفانه نه در ایمیل مورخ 13 ژانویه و نه در ایمیل مورخ 20 ژانویه کار به این سئوالات پاسخ داده نشده است.آ تصریح میکنم که عدم پاسخ دادن به این سئوالات محروم کردن من از توسل به قوانینی است که کار و سازمان اکثریت خود را متعهد به اجرای آنها میدانند است.آ

همچنین نوشته اید که شما خود را موظف به درج مطالبی که قبلا در سایتهای دیگر منتشر شده است نمیدانید و ذکر کرده اید که من مطلبی را که در پاسخ به دبیرخانه اکثریت نوشته و برای انتشار به آدرس سازمان اکثریت و کار ارسال کرده ام را قبلا در وبلاگم منتشر کرده ام. آ

دوستان محترم، چنین نیست!! آ

من در ایمیل مورخ 13 ژانویه و در نامه مورخ 20 ژانویه ام به صراحت توضیح داده ام که جوابیه من به دبیرخانه اکثریت قبلا در هیچ محلی، از جمله وبلاگم منتشر نشده است. آ

من جوابیه ام به پاسخ دبیرخانه اکثریت را مجددا به همین ایمیل ضمیمه میکنم و ایمیل مورخ 7 ژانویه ام را نیز دوباره به شما فوروارد خواهم کرد و انتظار دارم که این جوابیه را بنا بر "حق پاسخ دادن" که هم در قانون مطبوعات ایران و هم در قوانین اروپا (من قبلا در ایمیلهایم قوانین این کشورها را برای اطلاع شما ارسال کرده ام) به رسمیت شناخته شده است بلافاصله منتشر شود. آ

جهت اطلاع من مکاتباتم با سازمان اکثریت را بلافاصله در وبلاگ شخصی ام و برای اطلاع کسانی که علاقه مند هستند منتشر کرده و میکنم و طبیعتا انتظار انتشار آنها را از طرف سازمان اکثریت و کار نداشته و ندارم. آ

با تشکر،آ

جعفر بهکیش (21 ژانویه 2008) آ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر